Lehevaatamisi kokku

reede, 16. september 2016

Pädevused, tunnikava, ülesanded - 16.09.16

Septembri selgroogu naksav koolipäev sai kenasti mööda, suuremate tõrgeteta ja Terra majas viibimisega (kuigi mulle seostuvad õpingutega Silva ja Mare ja Astra, kuid kõige enam siiski Silva möödunud, tuleb tõdeda, et põline peamaja Terrana istub enim - kõik need kõrged ja avarad aknad, pisut kriuksatav parkett, laiad kivitrepid - kuidagi õpihimuliseks teeb). 
Tuleb tõdeda, et minu esialgne skepsis uuesti õppima asudes pole pidanud süvenema, vaid siiski pigem taanduma. Mäletan eelmisest (mingist) õppest kedagi lausuvat, et kui sa oled ühe päeva sees saanud ühe uue teadmise, siis võib seda nimetada kordaläinud päevaks. 
Proovin üle rehitseda mälu ning vaadata, mis oli see, mida varem ei teadnud ja nüüd siis tean:  clasroom.google-sse saab sisse logida ainult tlu.ee lõpulise meiliga; meie kursus on väga mitmekesine; pädevused sai üle vaadata; ise koostada tunnikava (see polnud mingi uudis mu jaoks, aga iseenesest huvitav); millised õpikud millisel ajastul kasutusel olid (panin arvamisel täppi ja teised muidugi ka); väga kasulikke hetki õppejõu (ja mingitelt ainekurrsustelt ka kursaõe) kasutusoskusest smarttahvliga.
Põnevaks osutus ka juhuslikkuse printsiibil saadav iseseisev töö. Kodanikualgatus - ilukirjanduslikus tekstis ja samast nähtusest ka sekundaarkirjanduses. Mõtteid on palju ning nende vahel valida keeruline...
Tegelikult on see põnev. Päris huvitav kohe. Järgmisel nädalal on algab vaatluspraktika. Sain teada, et olen GAG-s. 
Kusjuures ma olen kunagi seal koolis mingit tundi andnud, siis kui ma tervisekasvatusõpetaja Reaalkoolis olin (jep, isegi selline seik eksisteerib mu elus).
Nüüd siis pea ees töhe :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar